Ännu en solig & varm dag!

Det stavas U N D E R B A R T!

Idag har jag tagit dagen som den har kommit. Började med att rida Wakinya en lång och härlig runda.
Sen så fixade jag lite i nya hagen. Plockade lite pinnar och sådant som hästarna inte får skada sig på.
Efter det ringde jag Emma pemma Öholm. Vi hoppade studsmatta, och sen så bestämde vi oss för att se på film (Man måste ju få vara inomhus även fast det är fint väder).
Vi kollade på Barnhemmet, och den var sjukt hemsk! o; Jag orkar inte gå in på handlingen.. Ni får se den själva!
Den var väldigt bra tycker jag. 5 utav 5 toastar! ;)
Sen på kvällen åkte jag iväg på hoppträning med Curry.
Nu har Emma kommit igen, och hon ska sova här! (y) Imorgon åker vi in till Kalmar & shoppar.
Det kommer bli såå najjssss. baaaaajs.

Men nu orkar jag inte mer, skrattar ihjäl mig typ.
& ni behöver inte veta varför. ;)
Puss!

Emma & Fidelie (även fast Emmas huvud är avhugget) :D haha!

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0