Bloggar från min underbara iphone !

Hej bloggen. Precis vaknat och ska alldeles strax gå ut till hästarna. Ville bara säga förlåt för att jag inte bloggade igår kväll.. Jag fixade med telefonen och så skrittade jag curry. Dessutom släppte vi ut hästarna i den nya hagen. Där är det ganska mycket att äta så där får dom bara gå i några timmar. Annars så har jag tagit kort på kläderna jag köpte igår, så dom kommer snart att synas här på bloggen! Men nu vill hästarna ha frukost så puss & hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Din Emma<3

Please berätta inte om min klänning! :* vill hålla det hemligt! ;) <333333333333333

2011-04-27 @ 10:19:48
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0