Chaoo.

Nu äntligen har jag tid att blogga!

Godmorgon bloggen. Precis ätit frukost.
Mamma tar hästarna idag.
Idag är det iallafall Fredag, och jag är på jätte bra humör! (a)
Hoppas att skolan går snabbt, för efter skolan ska jag skritta Wakinya.
& om det är varmt så ska jag duscha henne. Sen fixa inför tävlingen imorgon.
Smörja all utrustning..
Sen så har jag inte ens kommit på outfit än. o;
Oj, det får jag tänka på! Hehe.
Just nu sitter jag och kollar på "vakna med the voice".
Helt onödigt program, men ändå.

Måste bara säga tack till ni som stöttade mig när jag fick den där kommentaren.
Det värmer! :)

Ha det gutt, hörs ikväll! ;**


Kommentarer
Postat av: elin

sv:jodå de är bara bra med mig :)



vad händer idag då? :D

2011-04-15 @ 12:07:19
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv: va roligt :)



har varit i stallet :)



vad gör du då? :D

2011-04-15 @ 19:47:50
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0