Curry 25 April

Hoppträning för Mats med div1 laget. Vi hoppade på utebanan. Började med att jogga igång hästarna som vanligt i trav och galopp. Curry jobbade ruskigt fint. Han var lydig, med laddad.
Sen hoppade vi fram. Det gick jätte bra & han var väldigt positiv!
Sen hoppade vi banan på LA-höjd. Det var tre olika vattenmattor, en trekombination och en trippelbarr och sen vanliga räcken och oxrar. Curry gick verkligen som en klocka. Allt satt på en gång!
Efter det så hoppade vi banan på msvB höjd. Då jag slarvade lite med vägen en gång, så att vi fick ett stopp blev Curry sur på mig så då blev det ytterligare några stopp. Men det får jag ta på mig, jag vet ju hur han är.
Annars så var han riktigt fin idag!
Super duper nöjd över lilla mannen! :D <3

Film kommer.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0