Elevens Val dag!

Dagen har vart väldigt chill.
Först hjärn-arbete, och jag vet. Det låter sjukt jobbigt, men det var helt okej.
I slutet fick vi spela kort & ja, chill helt enkelt. ;)
Sen var det lunch, ugnspannkaka. *intresseklubben antecknar!
Btw, idag har jag skrattat underbart mycket! :D
& så har jag varit på jätte bra humör, ingen aning varför.
Men jag mår bra, och det känns som allt det som var jobbigt förut.
Har blivit så mycket bättre.
Jag är mig själv, love me or leave me ? ;)
Sen efter skolan, var det stallet som gällde. Såklart!
Nu har jag duschat & kollar på teve.
Ikväll ska jag baara ta det lugnt, yessss.
Tagga Påsklov snart! :D

Kram på er!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0