Equiterapeut.

Ja, jag vet verkligen hur man stavar rubriken!

Idag åkte vi på återbesök med Milda till equiterapeuten.
Han kände igenom henne först.
& jag tror att han tyckte att hon hade blivit bättre.
Dock så märkte han att hon var "sne" i hovarna,
så det får vi prata med hovslagaren om. ;)
Sen red Stina & Vida ut.
Och sen kom dom galopperandes i full fart,
& hoppade en stor stock.
Det såg jätte härligt ut! (a)
Sen red Stina en stund i paddocken för Birger,
och idag så det mycket bättre ut än förra gången!
Milda var pigg och laddad, och Stina red super bra.
Sen så frågade jag Birger (eller Mamma frågade)
om jag fick praoa hos han, och det fick jag! :D
Ser jätte mycket fram emot det.
Ska typ få rida hans unghästar och sådära.
Wiie!
Han frågade oss om vi ville ha en projekthäst.
Det var typ en storhäst som var 7 år, och hade inte gjort nånting.
Den hade stått med sin mamma hela sitt liv, och nu hade mamman dött..
Men jag tror inte att vi får låna den för mamma och pappa.
Men man kan ju alltid försöka att övertala dom. ;)
Annars kan jag verkligen tänka mig att låna en annan häst
av honom att ha i sommar. För i sommar kommer jag ju bara ha en häst. :(
Hoppas, hoppas!
Sen åkte vi hem från han, och då red jag.
Medans mamma och pappa åkte och hämtade hö.
Sen lastade vi in det..
Jätte fint hö verkligen! haha, onödig information ?

Snart ska jag äta pastasallad, mums.

Pyss. [L]

Kommentarer
Postat av: Elink

Vilken vecka ska du proa ? <3

2011-04-03 @ 20:00:57
Postat av: Elink

Vilken vecka ska du proa ? <3

2011-04-03 @ 20:00:58

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0