everytime we touch, i get this feeling...

Tjenare bloggen! Saknat mig ? Trodde väl det. ;)
Skolan idag var väldigt chill, & vet ni ?
Jag kände mig vääldigt duktig när jag för en gångs skull inte failade totalt på syslöjden.
Tro det eller ej, men jag blev faktiskt färdig med uppgiften först! (a)
Duktig tjej här! Annars var dagen precis som en onsdag brukar vara typ.
Har gått runt och nynnat på någon sjuk grej som vi (jag,Amelia&Täss) kom på på matten. Random!
Fast om jag tänker efter har dagen vart ganska seg..
Men ibland kommer det små grejer som lyser upp min dag, och vissa personer. (nej, jag nämner inte namn)
Efter skolan red jag min Wakinya bebis. & det var det bästa på hela dagen, men det är det nästan alltid. :)
Nu ikväll har jag vart ute och kickat lite fotboll, bara för att?
Och nu vill jag träffa min Emma pemma lingon femma. Men vi får se.
BAjsKorV osv. Puss, jag älskar er! :**


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0