Färg i håret typ.

Chao bloggen.
Förlåt för att jag inte har uppdaterat nånting idag, men jag har haft fullt upp. ;)
Vaknade vid strax efter 8, och gick då upp för att fixa frukost.
Sen gick Stina och jag ner till banan och satte upp hinder.
Sen red och hoppade jag Wakinya där medans Stina fotade.
Efter det så red Stina Milda medans jag fotade, och sen fick jag rida Milda lite.
Hon har verkligen blivit så mycket finare och starkare än i höstas.
Grymt stor skillnad! :)
Sen så gick jag in och spelade wii ett tag innan jag gick ut för att rida Curry.
Efter det så har jag slappat lite vid teven, vart ute och sprungit & nu har mamma färgat mitt hår.
Hoppas, hoppas att det blir bra! (yy)
Senare ikväll tror jag att Emma kommer och sover över här.
Snart tror jag att vi ska åka ner till Köpingsvik en snabbis för att köpa lite godis.
Det måste man ju ha ibland!
Hehe. Ha det bra! Puss ;*

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0