Första dagen på påsklovet! (y)

Förlåt för att jag inte bloggade igår, orkade inte efter hoppträningen. Kommer ett inlägg om det senare!
Idag är jag sjukt glad! För nu är det påsklov. Det är 20 grader varmt i skuggan, och helt vindstilla.
Bättre kan det knappast bli ? ;) Idag har jag än så länge ridit Curry medans Stina fotade lite, cyklat med Stina, Emma och Tilde när dom red, och spelat wii. + njutigt av vädret såklart! Senare ska jag skritta ut en tur med Wakinya barbacka. Passar perfekt. Undebart mysigt.
Sen vid 4 typ så åker jag till Kraaijenbrinks! Sover där tills imorgon. Vi ska hitta på en massa kul.
Rida, och ja, vad brukar vi göra ? Skratta såklart!
Imorgon ska jag rida, (som vanligt) och sen på kvällen ska vi till några och äta. Det är ju trots allt påsk. :)
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska laga klart maten, Stina och jag sprang ut för några minuter sen och köpte glass av glassbilen. Då är det sommar!
Försöker även hitta ett sommarjobb, då jag verkligen vill tjäna lite pengar i sommar...
Men vi får se hur det blir med det.. :)

Puss.

Måste ut och fota snart, bildbrist..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0