Fram med hinderna.

Åh, fyfan va kul!
I helgen ska vi förmodligen sätta fram hinderna på utebanan.
Fattar ni vad jag har längtat efter det eller?
Då blir det en massa ridning över bommar, och lydnadsövningar.
Minst en gång i veckan med varje häst.
Nu jäklar ska vi bli bättre, jag är sjukt taggad. Speciellt att stärka Wakinya, då hon verkligen behöver det.
Nu i helgen däremot ska jag nog hoppa några skutt, och inte jobba för mycket.
Hästarna måste ju också tycka det är kul att hoppa första gången ute på evigheter.
En till bra sak är att Stina kan fota en massa! Har ju inga bilder när jag hoppar Wakinya, eftersom jag bara har hoppat henne inomhus.
Så räkna med massvis med nya fina bilder! :D

TAGGA!


tyvärr kan jag inte lägga upp bilder, för jag är på gamla datorn som dampar om man lägger upp bilder.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0