Godmorgon bloggen. Förlåt för att jag inte...

Godmorgon bloggen. Förlåt för att jag inte bloggade nåt igår, men jag hann verkligen inte. Direkt efter skolan åkte jag med ebba hem. Vi snackade typ bara. (a) sen så hämtade mamma mig vid 6, och då åkte jag hem och red curry. När jag kom in från stallet så duschade jag. Sen så var jag tvungen att ta tag i mina läxor.. Vi har två spanska läxor tills idag, och ett historia förhör typ. Asså jag kan inte komma ihåg så mycket på en gång! o: i morse så var jag som vanligt ute i stallet, sen åt jag frukost och fixade mig. Just nu sitter jag i bussen. Gympa första lektionen idag. Efter skolan ska jag rida curry, och hoppträna med wakinya! :) så det lär bli ganska dålig uppdatering idag också. Men förmodligen kommer det något inlägg ikväll. Puss! ;*


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0