Hej, jag är just nu hemma hos elin och emm...

Hej, jag är just nu hemma hos elin och emma. Elin sover.;) igår så red vi wera typ direkt när jag kom, och det gick jätte bra! Vi fotade även en hel del.. Sen så cyklade vi till deras söta 2-åring och gav hon och hennes hag-kompis kvälls hö. Sen cyklade vi tillbaks.. & då hoppade vi studsmatta, och shit vad vi skrattade! Synd att min kamera var slut på batteri (jag hade råkat lämna den på i väskan..) annars hade ni fått se sjukt roliga bilder & filmer.;) sen senare på kvällen låg vi bara och snackade om allt och inget typ. Somnade ändå ganska tidigt tror jag. Idag ska vi rida & vid 11 tiden hämtar pappa mig. Då ska jag hem och rida mina älsklingar, och ikväll ska jag på påskmiddag. Mer uppdatering hemma, för nu får jag "smskramp", haha. Men ha det bra! Puss. ;* <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0