Jag kommer, jag kommer..

Chao bloggläsare.
Tänkte gå igenom min dag.
Började dagen med att ta ut hästarna, och mocka och fixa.
Sen var det skola på schemat, som vanligt ?
Dagen var ändå helt okej.
Måste bara säga att våran klass är grym.
Med vissa undantag. ;)
Efter skolan tog jag bussen hem och gick direkt ut till stallet.
& fixade allt som skulle fixas där typ. Ganska uppenbart? (a)
har också ätit mat och duschat.
Nu sitter jag och kollar på teve.
& saknar väldigt många känns det som.
Åhhhhhhhhh, måste verkligen lägga lite mer tid till mina underbara vänner.
Ni betyder så mycket.
Annars så mår jag faktiskt väldigt bra!
Taggar helg även fast det bara är tisdag! (yy)
& så bakar Stina, mums.
Imorgon blir det en helt vanlig dag, om ni ville veta?
Kan ju hoppas att det händer nånting spännande.


Äh, nu spårar inlägget ur så puss & hejj! :** <3




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0