Jag mår bra!

Ville bara säga det. Jag mår så sjukt bra just nu! (Haha, älskar ironin i den meningen.. Säkert bara jag som fattar, men ändå)
& nu undrar ni säkert vad som är anledningen till att jag mår så bra?
Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt det själv.. 
Allt flyter på.. Med hästarna går det hur bra som helst & jag lär mig varje dag något nytt.
Jag & Wakinya har börjat hitta varandra, och jag känner ett mycket starkare band till henne nu än för några veckor sen. Curry går super fint i dressyren, samlar en massa muskler, och utvecklas hela tiden i hoppningen.
Han litar mer & mer på mig, och jag känner att vi har stora chanser att göra bra ifrån oss på tävlingar.
Jag har vänner som jag kan prata med när som helst. Dom stöttar mig varje dag & gör så att jag växer.
Mitt självförtroende börjar sakta med säkert att bli bättre.
Även fast påsklovet har snart nått sitt slut, så känns allting ändå helt okej, faktiskt.
Det är bara 6 veckor kvar till SOMMARLOV! & utav dom 6 veckorna ska jag praoa en vecka. Då på en hästgård, där jag säkert kommer att lära mig massa nytt.
Sen så är det Skol-DM med Wakinya om två veckor (cirka). Då på Nybros stora härliga gräsbana.
Det finns många anledningar att må bra just nu! Utomhustävlingarna börjar vilket betyder stora härliga gräsbanor, och det för med sig massvis med fotografering. (a)

Jag är lycklig, så länge du är hos mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder =D ♥

2011-05-01 @ 14:42:36

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0