Just nu sitter jag i bussen påväg mot skol...

Just nu sitter jag i bussen påväg mot skolan. Jag orkade inte blogga hemma, så det får bli ifrån mobilen.. Annars är det super med mig. Fredag idag ju! :-D efter skolan blir det att rida wakinya och curry. Och sen springa en runda med emma kanske? Ikväll ska jag bara chilla framför teven. (a) åh! Jag längtar tills nästa helg, för då är det tävling med wakinya på lördag, och med curry på söndag. Tagga! Nu i helgen ska vi plocka fram hinderna på utebanan. Fatta vad jag har längtat. Men puss på er så hörs vi i eftermiddag! : *


Kommentarer
Postat av: Din forever <3333333333333333333333

Ja, spriiiiiiiiiinga ! :D <3333333333333

2011-04-08 @ 16:02:12
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0