Om du var hos mig nu.

Godmorgon. Jag sitter just nu och äter frukost, samtidigt som jag bloggar, samtidigt som jag kollar på teve.
haha! Skola snart. Torsdagar är väldigt chill, mycket raster, lite lektioner, chill lektioner. (a)
Annars mår jag väldigt bra. Taggar helg! (yy)
I eftermiddag ska jag rida Curry. Wakinya ska vila idag, hon har jobbat jätte bra nu i typ en vecka.
Så hon förtjänar en vila.
Sen så ska jag smörja tränsen, för det har jag inte gjort på två dagar. hehe.
& om jag orkar ska jag springa en runda också.
Känner mig så lat när jag bara ligger i soffan hela kvällen.
Nu kom jag på att vi har spanskaglosor tills idag, och jag har glömt min spanskabok i skolan.
Så vi får se hur det går med det.
Men ni får ha det bra, så hörs vi senare! :**


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0