På banan med safir.

Stina ska hoppa safir och emma och jag ska fota. Sov ju som sagt hos emma inatt och igår kväll somnade vi runt1. Vaknade för några timmar sen typ. Idag ska jag bara rida wakinya, men ska hjälpa emma med fidelie också.. Annars blir det väl en ganska chill dag ser det ut som. Jag saknar verkligen inte skolan! Det är ganska varmt, soligt och underbart väder, och då hatar jag att sitta vid en skolbänk hela dagarna. Dessutom är det sjukt härligt att hinna umgås med lite kompisar, och hinna rida ordentligt.. Men det är faktiskt tre dagar kvar av påsklovet, så det tänker jag njuta av. Puss hörs senare!

Kommentarer
Postat av: amelia

sv: tack vännen! <3

2011-04-29 @ 17:34:56
URL: http://ameliadegeman.blogg.se/
Postat av: Täss. <3

Ellen!

Jag saknar dig gumman.

Vi har inte träffats på hela påsklovet!

<33333333333333

2011-04-29 @ 18:40:48
URL: http://gatess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0