Perfekt vårdag! (yy)

Bättre dag hade jag inte kunnat tänka mig.

Började med att fota när Stina hoppade Safir & han är alltid lika kul att ta kort på.
Söta Safir! (a) Sen fick jag också hoppa han, och jäklar vilken taggad ponny!
Jag fattar inte hur Safir kan vara 22 år. o; Han känns som 10!
Sen så red jag Curry, medans Stina fotade.
& sen fick Stina rida Curry & det gick super! <3
Efter det kom Emma, och vi spelade wii tror jag ? & sen satte vi upp hinder på trädgården, och hoppade runt där ett tag. Haha! Så sjukt underbart väder. Sen så red vi ut barbacka, myspyys. (a)
Sen så bestämde vi oss för att cykla iväg till Köpingsvik för att köpa godis typ. & så hade vi överskotts-energi.
Det var iallfall väldigt mysigt, och det var sjukt länge sen jag cyklade.
Sen när vi kom hem vilade vi ett tag, och sen så tog vi in hästarna.
Nu ikväll har jag kollat på Ponny-Akuten, och bara tagit det lugnt.

Asså just nu har jag sjukt stor lust att rida! o;
Bara längtar tills imorgon eftermiddag när jag ska rida båda pluttarna.
Haha, RanD0M!


Jag & Safir från idag! (L)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0