Ridning 14/4-11

Wakinya
Hoppträning för Malin i Tryggestad.
När jag kom dit blev jag super glad, när jag såg att vi skulle träna ute! (a)
Uppvärmning över bommar, i trav och galopp. Även över små hinder.
Sen hoppade vi bana. Först en bana med långa galoppsträckor,
och sen en bana med lite snävare svängar.
Allt gick super. Wakinya gick som en klocka! (y)
Min fina prinsesssa.
Malin sa också att hon var liite för smal för att kunna bygga muskler,
och jag har själv sett det. Så nu ökar vi höet, och då blir hon nog glad. ;)
Så jäkla nöjd över träningen idag. :D



Curry
Red ut, jogging. Skritt, trav, galopp. I början kändes han lite lustig..
Liksom kortare i steget än vanligt. Men sen fixade jag en rem på tränset,
så då kändes han som vanligt!
Jätte laddad som alltid. ;)



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0