Ridning 8/4-11

Curry
Red på gräsbanan där vi hade lagt fram travkavaletti, galoppbommar & ett litet hinder.
Det blåste ganska mycket i början, men det lugnade ner sig sen.
Curry gick jätte bra, och var faktiskt ganska lugn emellanåt, men han var sjukt pigg. (a)
Som alltid typ. Curry gick riktigt fint i formen, jäklar vad fin han har blivit.
Min lilla bäbispojk. <3



Wakinya
Började med att rida ut en kort runda i skritt och trav. Sen red jag markarbete på ridbanan.
Travkavaletti, galoppbommar & ett litet hinder.
Det gick verkligen super. Nästan allt satt. Jag fokuserade mest på grunderna,
att hon ska lyssna framåt, bakåt och svänga höger, vänster. Men också att hon skulle hålla den låga formen.
Wakinya var jätte laddad idag, och arbetsvillig.
Man märker skillnad på henne varje dag. Min lilla bäbisflicka. <3


Smörjt tränsen idag också.(y)

Mysbild. ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0