Shopping-Bilder!

iPhone4



& det är med den som jag har tagit resten av bilderna! (a)

Emma på pizzerian



Jag, Stina & Emma på Kvasten



Wilmer hemma hos Martin, Mia & Victor



Jag i Bilen



Det jag köpte..

Rosa skor-HM


Guldiga Hårspännen med blommor-HM


Guldiga armband-HM


I♥NY t-shirt-NewYorker


Iphone4 skal-ThePhoneHouse


+ En klänning till SkolAvslutningen, men den ska bli en överraskning! :D



Jag fick av Mamma...

Svart liten väska


Svart kjol/shorts-HM
(ser ut som en kjol men är shorts typ)
Mycket snyggare i verkligheten!


Blommig kjol-HM Också mycket snyggare i verkligheten!



Kommentarer
Postat av: Therese.

glöm att du får ha den för dig själv gumman. ;) <3

2011-04-27 @ 17:52:09
URL: http://gatess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0