Små ändringar.

Blev lite små ändringar här på bloggen, då jag älskar att fixa med koder & sånt!
Tycker faktiskt det blev riktigt bra. Vad tycker ni?
Man kommer lättare åt dom viktiga kategorierna liksom..
Jag satt och testade en massa olika grejer på en testblogg, och då lärde jag mig också att lägga in bildspel i headern. Måste bara lista ut lite mer om det, innan ni får se det på denna bloggen.

Ett bildspel som jag bara satte ihop.. Slumpmässigt valda bilder då dom gick snabbast att komma åt! ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad häftigt det var;)

2011-04-30 @ 16:51:39
Postat av: Elin <3

Fin häst !! <33

2011-04-30 @ 18:01:24

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0