Som en fredag ska vara.

Vaknade hos Emma vid halv 9. Då gick vi direkt ut till först Emmas hästar, sen mina hästar. Sen gick vi in och åt frukost. Efter det så fotade vi Stina när hon hoppade Safir nere på banan. Det gick jätte bra! Jäklar vad laddad den ponnyn är! Kan verkligen inte fatta att han är 22.. Det är helt sjukt!
Sen så hoppade Emma Fidelie. Det gick också jätte bra.
Fidelie hade inte hoppat på jätte länge så hon var sjukt glad och laddad. :D Riktigt kul att se!
Sen så flyttade vi våra hästar till hagen där det finns mycket att äta.
Där fick dom gå i 2 timmar idag.
Medans dom gick där och käkade, så hoppade vi studsmatta & fixade lite på datorn. Sen så skulle Emma åka toll Stockholm. Hon stannar där tills på Söndag. Kommer sakna min tjej!
Vid 4 så red jag Wakinya. Det var hur mysigt som helst! Sen så gav jag hästarna mat, och fixade.
Nu har jag ätit Tacos och ska ägna kvällen hemma, och äta godis! Hehe.

Ha en bra helg, :)




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0