Sommar nästa ?

Idag har det vart sjukt varmt. Eller egentligen så kändes det inte så varmt när jag var i skolan, men sen när jag kom hem och kollade på termometern så visade den 19 grader! o;

Dagen har gått grymt snabbt. Upp vid halv 6 typ. Ut till stallet och släppa ut hästarna + mocka, väga upp höet.
Sen göra sig iordning och äta lite frukost innan jag gick till bussen.
Sen en helt vanlig skol-dag. Slutar ju tidigt på måndagar, och dessutom fick jag skjuts hem. Så idag var jag hemma tidigt! (yy)
Innan jag gick ut till stallet, åt jag lite mackaroner (om ni ville veta liksom?)
btw. Gick ut till stallet och red båda ponnypluttarna i det fiiina vädret!
Nu håller Stina och jag på att göra lite chokladsås som vi ska ha till lite glass, eller förresten. Mycket glass. ;)

TAGGA SKOLA IMORGON IGEN, WIIIIHOOOOOOO! eller?

Ha en bra kväll så hörs vi senare! ;*

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0