Söndag morgon! :D

Vaknade för ungefär 20 minuter sen.. Igår fick ni ju en mobilblogg, men nu kommer resten. På förmiddagen fick jag rida Sulan medans Elin red Wera och Emma Sune. Hon var jätte fin, verkligen. I början var det lite till och från, men sen funkade det hur bra som helst!
Efter det hoppade vi studsmatta, åt glass, och bara allmänt njöt utav vädret.
Sen vid halv 12 kom pappa och hämtade mig, och då var det bara hem och rida igen! (y) Började med en långitt med Curry, sen en lite kortare runda med Wakinya. Det var precis lagom varmt för att rida! :)
Sen så gjorde jag mig i ordning för att åka på påskmiddag.
Kom hem därifrån vid 12 kanske ? Sen så kände jag inte för att blogga, jag somnade direkt.. Haha.

Idag ska storasyskonen komma med deras små sötingar! Jag vet att jag redan har sagt det, men jag säger det igen.. Jag är både faster & moster!
& så ska jag rida Curry & Wakinya, och förhoppningsvis träffa Emma ikväll. Om hon kan såklart!
Det ser ut att bli grymt väder idag, så vill hinna med att sola och få lite färg också!

Annars rullar påsklovet på bra, det har vart super hittills! :D


Kommentarer
Postat av: Din fliiiiiicka :*** <33333333

Jaaaa beeeeebis! :*** <333333333

2011-04-24 @ 10:14:12
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: felicia

låter awesome.. :D shiit hur kan du rida med så korta stigbyglar? XD det skulle jag aldrig kunna XP

2011-04-24 @ 10:59:38
Postat av: emma

Ja det gick super bra att rida dom var sååå fina alla tre<3333333 dom är bäst<33333

2011-04-24 @ 21:51:15

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0