Tjohoo!

Sitter och väntar på att Stina ska vakna så att vi kan äta frukost. Har vart ute hos hästarna. Ni som känner mig vet att jag alltid är uppe tidigt, så det blir oftast jag som ger hästarna mat. Igår kväll var jag med Emma och hoppade studsmatta till typ halv10. Sen gick jag in till mig igen, kollade lite teve.. Sen gick jag till sängs. Vad ska man vara uppe länge för om man ändå inte har nåt för sig. Jag som dessutom alltid vaknar tidigt på morgonen.. Nog om det! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir iallafall stallet, rida. Sen ska jag tvinga mig själv att gå ut och springa! Haha, men jag skriver mer sen när jag orkar sätta på datan (sitter med iphone nu) Men ha det gutt, så hörs vi! Puss ;**

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0