Uppe tidigt ? ;)

Halluu bloggen.
Gick upp vid halv 6 idag, & mamma tar hästarna idag så jag var onödigt tidig. ;)
Men jag är som jag är.
Nu har jag iallfall fixat mig, & ska snart äta lite frukost hade jag tänkt.
Idag har jag en helt vanlig skoldag framför mig, men det ska nog gå bra!
Sen väntar ju ett långt, och härligt påsklov! :D
Efter skolan ska jag dessutom åka och hoppträna med Wakinya.
Andra hoppträningen för Mats. Hoppas att vi hoppar bana.
Jag vill & längtar så sjukt mycket tills jag kan hoppa lite högre med henne.
Jag vet att man inte ska tänka så mycket på höjden, men jag vill känna lite hennes kapacitet.
Jag vet ju att hon kan gå långt.
Asså just nu känns det bara så jävla underbart bra med Wakinya!
I början när jag precis köpt henne, visst kändes det bra, men jag kände ändå inte något band med henne.
& jag var inte säker på att jag var rätt ryttare för henne. Hon är ju inte så lätt,
och vi har mycket att jobba på. Men nu när jag har lärt känna henne, passar hon mig som handen i handsken!
Lastningen går ju jätte bra nu.. Det har vi verkligen fått bukt på!
Hanteringen på marken jobbar jag på varje dag, hon är lite olydig min lilla tjej.
Ridningen går suuuper. Visst går det bättre vissa dagar och sämre några dagar.
Men jag känner ändå enorm skillnad på Wakinyas och min utveckling.
Jag bara vet att vi kan gå hur långt som helst!
Vi taggar inför ett grymt tävlingsår tillsammans. <3



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0