Vad tror folk om mig egentligen? o;

felicia om Liten bildbomb på Curry från idag.:
oj han ser jätte mysig ut!!! men på fjärde bilden va faan gör du där? du drar ju sönder honom och han bara trycker ihop sig så han knappt kan andas!!!!!

men han ser SUUUUUUPER trevlig ut på andra bilden!! det är en ny favorit för mig XD



Svar: Asså vafan tror du att jag gör? Jo, jag försöker att kväva honom. ELLER?
Det är klart att jag inte gör. Jag har jobbat så jävla mycket med Curry, och hans form.
Om han blir lite "seg i munnen" så får jag höja handen lite. Man måste vara sjukt lätt i handen för att rida Curry, & jag har ALDRIG dragit han i munnen. Asså fyfan vad less jag blir när folk säger så..
Jag skulle helt enkelt svänga, och han svängde inte direkt, så då höjde jag handen.
Hur svårt kan det vara att förstå?


Kommentarer
Postat av: tess

hur stryper man en häst med tränset ? :O

2011-04-14 @ 15:28:17
Postat av: Kristine

Nu måste jag verkligen komentera det här!!

"Felicia" nu räcker det med elakheter!!!!

Kom inte med inlägg och komentarer om du inte kan stå upp med ditt fullständiga namn!

Det är så tråkigt när tjejerna vill skriva och visa bilder på sin ridning och så måste en liten klick vara elaka och komma med spydiga och direkt sårande inlägg. Nej nu får det vara slut med det här tramset!! /Kristine Kraaijenbrink

2011-04-14 @ 19:30:17

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0