Wakinya 29/4-11

Jogging i en halvtimme. Red på pelhamet idag & det gick över förväntan bra!
Hon sökte sig neråt utan att bli stark & tung. Hon var stadig i formen hela tiden.
Jag fokuserade mycket på min egen sits idag också. När jag håller handen riktigt still, och låter det vila mot sadeln med tummen som högsta punkt blir Wakinya riktigt stadig i formen.
Helt perfekt ridtur! Eller nästan iallafall..
När jag galopperade så skulle jag öka galoppen & låta henne sträcka ut. Precis då hoppar ett stort rådjur fram, och Wakinya kastar sig åt sidan så det är så himla nära att jag ramlar av. Jag har ju lixom precis ställt mig upp i stigbyglarna. Haha! Ibland har man balans. (y)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0