Wakinya 30/4-11

Red ut. Hade pelhamet även idag. Har bestämt att jag ska ha det här hemma, och sen det andra bettet när jag hoppar då hon har bättre sug på hindrerna med det andra.
Men jobbar bättre med ryggen när jag rider med pelhamet. Så det blir nog bra!
Stannade på lite åkrar och jobbade henne på både böjt & rakt spår. Kändes riktigt bra, förutom att hon var lite "höger-ställd" tyvärr. Därför jobbade jag mycket i vänster varv och vänster galopp.
I slutet så hoppade vi ett dike & jäklar vad hon hoppade! o; Typ två meter innan & en meter över!
Shit, vad läskigt det var. Speciellt första gången när man inte var beredd, hehe.
Alltid lika spännande att rida Wakinya.
Vi har alltid lika kul tillsammans! :D


inte en bild från idag, som ni kanske fattar. ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0