Wii kväll!

Har typ spelat wii hela kvällen, fast med pauser. Haha! Har ju ätit, och tagit in hästarna också..
Staffan, Marie & Wilmer har vart här hela dagen, och stannar tills imorgon.
Det blev inte att träffa Emma idag, då jag inte har hunnit med det. & så har jag velat vara med familjen idag! (y)
Imorgon ska jag iallafall garanterat träffa henne.
& så ska jag rida Curry och Wakinya. Annars har jag inga planer.
Det är så sjukt skönt med Påsklov! :D Just nu känns allt bara så himla bra.
Hästarna går super fint, och funkar jätte bra i hoppning och markarbetet, det börjar verkligen att bli sommar, jag har påsklov. Sen är det bara 6 (?) veckor kvar tills sommarlovet, och då är även en veckas prao inräknad.
Jag ska praoa på en stor hästgård i Glömminge, och det ska bli jätte spännande.
Hoppas på att få rida massa olika hästar, och städa i stooora stallet, låter kanske inte så kul för er, men tro mig.. Det ska bli jätte kul!
Jao, ha det bra, för det kommer jag absolut att ha! ;)
Puss.

Kan även berätta att jag ska till Kalmar på Tisdag & då ska jag få en ny mobil! (y)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0