Emma här!! :D

Vill bara börja med att säga att Ellen är en fantastisk vän!
& hon är så snäll som låter mig skriva på hennes blogg så jag tänkte berätta lite om mig själv också :D

Jag heter alltså Emma Kraaijenbrink och bor i glömminge på en stor hästgård tillsammans med mina föräldrar och mina två systrar, vi har 2 katter, 3 hundar & 8 hästar. Vår familj älskar verkligen hästar & djur och satsar hel hjärtat På dom<3

Jag är precis som ellen en person som älskar mina djur mest av allt och vi känner varandra sen ganska länge tillbaka, vi träffades första gången på en tävling tror jag det var & vi rider & tävlar även mot varandra och i samma klubb och umgås även mycket på fritiden också :D!

Ellen är en utav mina bästa kompisar, när man är med henne så har man alltid kul<3


som jag sa innan , vi har alltid kul tillsammans & ja det är ju bara att kolla på bilden så ser ni ju det!<3
(bilden är ifrån en dag denna sommaren vid stranden)
Kram på dig Ellen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

MINNEN <33333333333333333

2011-08-26 @ 21:40:33

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0