En ny dag = nya tag!

Godmorgon på er! :)
Hur mår ni idag då? Själv mår jag faktiskt väldigt bra. Har precis kommit in från stallet. Mina pollar fick stå ute inatt & jag tror dom uppskattade det. Men dom ska bara stå ute några nätter om året.
För jag tycker ändå att dom sover bättre inomhus & så.. Jaja, nog om det!
Sitter här vid datorn i knät & kollar på teve samtidigt. Snart blir det frukost. Sen fira mammi. Martin, Mia, Marie, Staffan, Victor & Wilmer kommer. Mamma fyller alltså år idag.
GRATTIS!
Oså ska jag rida Wakinya en liten joggingtur.. Riski & Ra ska vi också hinna med att rida, så det är väl lika bra att sätta fart! Ska verkligen försöka fota idag med.. För er skull. Så nu får ni försöka kommentera lite, eller hur?

Puss, hörs senare!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0