Fullproppat schema

Ja, nu var denna veckan slut. Bara att ta tag i nästa vecka..

Måndag: Hovslagaren kommer, jag är själv hemma & ska passa hästarna & fixa.
Tisdag: SKOLAN BÖRJAR :( direkt efter skolan åker jag med båda hästarna till Annas och provar ut sadlar.
Onsdag: Birger kommer & hämtar Riski & Ra & förhoppningsvis kollar han igenom Wakinya. Masserar & kollar om hon har några låsningar och sånt.
Torsdag: Hoppträning direkt efter skolan. Kommer hem runt 9.
Fredag: Fixa inför tävling efter skolan.
Lördag: Tävla med Safir på Torestorp.
Söndag: Enda dagen jag inte har något måste. Men ska iallafall träffa Emma!!!!

Shit, vad mycket det kommer nu på en gång! Efter att ha vart hemma & bara gjort vad man känner för i stort sett till att börja skolan, med massor av måsten & krav. Hinna med att mocka innan skolan. Rida efter skolan & ta in pollarna & fixa allt. Har såklart fixat en massa på sommarlovet också, men det blir dubbelt så mycket nu när skolan sätter igång.

Hoppas veckan blir bra iallafall. Det är ju ändå roliga saker som händer. Kommer bli grymt skönt att få sadlarna checkade till ponnysarna! & taggar inför hoppträning & tävling. Men jag lär vara trött på Söndag kan jag ju säga..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0