Godmorgon!

Har varit ute hos pollarna & gett dom mat. Sen så har jag ätit frukost också.
Dagen ser ut att bli grym!
Det är jätte fint väder, inga moln på himlen, varmt & vindstilla! Underbart var ordet.
Jag ska rida Zorro (Tilde bad mig idag & igår), sen så ska jag rida Ra pojken. Får se i vilken ordning..
Sen så ska jag ju såklart fixa allt i stallet, mocka, fylla på vattenhinkarna, fylla höpåsar m.m. & så måste jag borsta min fina Curry. Saknar att rida honom såhääääääääääär mycket!
Men han går på behandling nu denna veckan, sen så ska han skrittas i en vecka & sen ska vi på återbesök. Hoppas verkligen att han är frisk då! Min bäbispojk........<3

Har inget mer att säga till er, ni får komma med bloggförslag! Behövs mer bilder, så fixar jag det, behövs det något annat, så försöker jag fixa det med! KOM IGEN bloggläsare! <3

 Jag & Zorro



 Stina & min älskling


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0