Godmorgon.

Godmorgon fina läsare. Hur mår ni idag?
Själv mår jag super bra! Vaknade upp hos Emma & vi har precis käkat frulle.
Idag flyttar Emma & hennes familj till Stockholm! :(
Men dom kommer hem typ varannan helg, så jag får klara mig! Även fast det inte alls är samma sak när hon inte alltid bor 13 meter ifrån mig.. Jaja, that´s life..
Själv ska jag rida båda mina pluttar. Wakinya ska markarbetsträna ikväll för Malin i Tryggestad. Skönt att få en riktig genomkörare!
Curry ska skrittas & travas lite. Vi var hos veterinären med han igår på återbesök & då blev han "frisk-förklarad".
UNDERBART var ordet.
Om en månad ska han var helt igång igen om allt går som det ska. Sen är vi BACK ON TRACK!

Det var det jag hade att säga just nu, ha det bra!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0