Godnatt!

Ikväll har jag:

* Ridit Riski. Hon har grymt duktig! Skrittade, travade & galopperade i paddocken! Inga större problem. Duktig häst helt enkelt! Emma var med & hjälpte till från marken. Stina med. Mamma & Farmor stod & kollade på. Haha, mycket publik & massa folk runt omkring..
Det kan vara bra träning ibland ju. ;)

* Fixat Wakinya. Först duschade jag henne noggrant med ett glansschampo. Behövde inte använda vanligt schampo då hon var ganska red ändån.
Sen gick jag med henne en stund för att hon skulle torka till lite. Sen satte jag på ett fleecetäcke eftersom dom så lätt blir kalla efter man har duschat dom.
Sen gjorde jag lite allmänt småfix, klippte kronranden, flätade svansen, tvättade mulen, smörjde in mulen med både idomin & solkräm, sprayade på glansspray & flugspray..

* Kollat på teve & käkat chips & godis, fredagsmys med andra ord! :)

Nu sitter jag här vid datorn, sängen väntar på mig. Ska upp tidigt imorgon. & så här dagen innan tävling gäller det ju att lägga sig i tid, så jag får väl säga GODNATT till er!
Blir låg uppdatering imorgon. Möjligen någon mobilbloggning & nåt tidsinställt, men jaja. Ni klarar er med det tror jag, eller?

puss och kram


Kommentarer
Postat av: wiktoria

Hej !

Har en tävling på min blogg där du ska gissa vem kändisen är jag har ritat idag , och vad hon heter i mellanamn och hur gammal hon är :)

Om du gissar rätt på alla frågor kan du vinna länkning i min blogg och så går jag in på din blogg och skriver vad jag tycker om din blogg :)

2011-08-05 @ 23:56:04
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0