Hallå där!

Hur mår mina fina bloggläsare idag? Själv mår jag toppen! Mycket att göra bara.
Har precis kommit innanför dörren. Har klippt gräset på ridbanan & sen hoppat Safir.
Måste bara säga att det är den piggaste 22-åringen jag någonsin ridit! Sjukt vilken glädje han har till att jobba & hoppa speciellt!
Hoppade bana med trekombination. Det gick superbra! Hoppade LC+5-LB bana. :)
Safir skötte sig utmärkt! Så det blir nog riktigt kul att hoppa han i Torestorp nästa helg.
Mer som ska göras idag:
* Rida Wakinya
* Rida Curry
* Rida Riski & Ra
* Klippa Wakinya!
Sen ikväll blir det fest. (y) haha. Men vi hörs senare mittbenare. Puss!

BILBBOMB PÅ SAFIR & MIG FRÅN IDAG KOMMER SENARE, HÅLL UTKIK!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0