Hejdå bebisarna!

Ikväll kom Birger & Vida och hämtade Riskan och Ra pojken. Dom gick på släpet jätte snällt!
Kommer sakna dom små pluttarna, men nu när skolan har börjat räcker inte tiden till.
Pratade en lååååång stund med Vida, medans pappa snacka med Birger.
Dom är så härliga, familjen Ramnebrink. Haha!
Ska snart dit med Wakinya & få henne undersökt så att hon inte har några låsningar & sånt nu inför inomhus säsongen. Tror att det blir någon dag nästa vecka.
Sen så hjälpte jag Stina att borsta Safir lite & sen gick jag in & duschade. Nu har jag ätit lite pasta & sitter vid teven. Ska snart ut och natta pollarna.

Imorgon är det skola (BUHUUUUU!!!) & efter det åker jag ganska direkt på hoppträning. Så det lär bli dålig uppdatering, men ni klarar er!

Ha det bra. Puss!

Hejdå fina fina pollar. Tack för allt ni lärt oss! <3

Kommentarer
Postat av: Betty

Vida går i min klass ;) <3

2011-08-24 @ 20:56:11
URL: http://bettyengstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0