Hoppträning Mats 25/8-11

Med Wakinya hemma hos Mats. Red på tvådelade bettet idag & det kändes sååå bra.
Wakinya var uppåt & fin i formen! Framridningen gick ut på att få hästarna uppmärksamma & loss.
Jobbade på mycket volter & serpentiner.
Wakinya var super fin & lydig. Men blev snabbt trött eftersom hon jobbade så himla bra!
Sen började vi hoppa.
Sista rundan jobbade verkligen Wakinya & jag TILLSAMMANS. Hoppade väl runt 1m tror jag. Något högre & något lägre. Men det spelade inte så stor roll, för det kändes som vi hade kunnat hoppa hur högt som helst!

Underbar känsla när ponnyn gör precis som hon ska, jag älskar dig min fina fina häst!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0