Just nu har jag det braaaaaaaao!

Hej bloggläsare. Hur är det med er ikväll?
Själv mår jag riktigt bra. Taggar inför imorgon, då åker Emma, jag & Stina till Stockholm! Wihoooo! :D
Gästerna åkte hem runt 6. Då gick jag, mamma & Stina ut till Riski & Ra och red dom. Jag red Ra idag & det gick väl helt okej. Han kastade av mig en gång, precis så som han gjorde förra gången. Haha!
Knasbollen!
Riski var superfin, som alltid typ. Jobbade på superfint i traven & fattade galopp hyffsat snabbt idag!
Blir förmodligen bara mobilbloggar & videobloggar dom här dagarna jag är i stockholm. Såhär ser schemat ut:

Måndag: Komma dit, KANSKE hinna kolla någon affär som ligger nääära lägenheten. (som ligger mitt i centrum)
Tisdag: Heldag på GRÖNA LUND! :D
Onsdag: Heldags shopping! :thumbup:
Torsdag: Åka hem. Ha det gutt i bilen. Snacka massa.


GODNATT & HA DET RIKTIGT BRA NU DOM HÄR DAGARNA! TA VARA PÅ SOMMAREN! <3





Kommentarer
Postat av: carina

vrf har du it berättat hur de gick på tävlingen? :)

2011-08-07 @ 23:55:00
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0