Kom precis in..

Ja, som rubriken lyder.. Kom precis in från stallet.
Först badade jag, Emma & Stina. Sen har jag ridit Zorro & Wakinya.
Myspys & härligt med fin fina hästar.
Emma var även med när jag red Zorro (Stina också, men hon är ju typ alltid med ;)) så då hann jag prata med henne, vilket var välbehövt.
Pratade om allt mellan himmel & jord. Kommer sakna henne så sjukligt mycket när hon flyttar. Det är bara två veckor kvar. :'(
Annars så rullar livet på..
Taggar som tusan inför Lördagens tävling. Det blir i Kalmar med Wakinya! LB+5 LA! Nu jäklar ska vi sätta den där nollan i LA.. :D Det klarar vi om vi jobbar tillsammans.

Kommer outfits inför helgen & sånt SNART! Puss! :)

HAAHAHAHAHHA, SJUKT VAD LÄNGE SEN! GUUD, VAD VI HAR FÖRÄNDRATS.
f.v Emma, jag, Stina

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0