Måste klippa mig

Mitt hår ser verkligen fruktansvärt ut. Eller det kanske inte syns såååå tydligt, men det är sjukt slitet.
Märker liksom att jag tappar hår varje dag. Det blir tunnare & kortare! :O Hemskt!
Sen så MÅSTE jag färga det också. Hoppas att jag får göra det hos frisören, så att det blir riktigt gjort..

Men sen så är jag en sån som MÅSTE ha förändringar hela tiden, så jag hatar att bara klippa topparna. SÅ TRÅKIGT! Så jag har lite funderingar hur jag ska klippa mig.

Tror jag vill ha rak lugg denna gången. Förra gången klippte jag ju sne lugg.
Ett måste är att det är mycket uppklippt.
Vad tycker ni?

Förra klippningen..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0