Morgondagen..

Skolan igår var fett chill. Gick igenom lite skillnad & så.. Sen hade vi lite olika aktiviteter utomhus så det var rätt gutt!
Sen efter skolan åkte vi till Annas Hästshop & provade ut sadlarna. Jag kunde ha min zaldi på Wakinya (JAAA!!), men köpte en mank-gelé så låg den bättre för annars så tryckte den henne på bogarna & sadeln tippade framåt. Så Anna sa att jag förmodligen skulle känna stor skillnad nu med mank-gelé.
Curry kunde ha Safirs sadel, men även han skulle ha mank-gelén.
Sen köpte vi även en fårskinnspadd med "räls" eftersom jag bara hade fårskinnspaddar utan räls och dom är inte alls lika bra. ;)
Vi kom hem därifrån typ 7 halv 8. Sen åt jag middag & efter det var det bara ut och rida Safir med Stina & Milda. Underbart mysigt! Jätte bra väder att rida i. Svalt för hästarna, så dom var super pigga!
Sen fixade vi hästarna för natten & sen gick vi in.
Jag tog lite te, läste i min bok & gick och la mig. Mådde inte så bra som sagt.



Mank gelé



Fårskinnspadd


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0