Säger godnatt..

Efter hovlagaren var färdig så gav Stina & jag hästarna mat. Sen så gick vi och red Riski & Ra.
Jag red Riski idag. Det gick super bra! 
Skrittade, travade & galopperade i paddocken. Inga problem här inte.
Ra gick också jättte braaaaa! Sista gången vi red pollarna för imorgon ska vi ju & prova sadlar & sen åker dom hem på onsdag. Kommer sakna dom små bebisarna.
Nu har jag precis duschat & ska snart gå & lägga mig hade jag tänkt. Läsa lite i min bok bara först.

Imorgon är det skola igen. Detta sommarlovet har varit galet kul. Massa minnen har skapats kan jag säga.
Men nu är det dags att gå tillbaks till vardagen igen..

Med det säger jag godnatt! Kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon innan skolan! Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0