Stallet nästa!

Nu går jag ut till stallet & rider min Curry pojke. Blir även lite annat småfix som att smörja tränsen & kanske även lite sadlar. Får se helt enkelt!
Alltid mysigt att fixa i stallet själv. Jag älskar att bara gå runt där & göra det som behövs göras liksom.

Jaja, ni vet vart jag håller hus! :)

Precis pratat med Emma lite också. Hon gick runt i hennes nya skola & berättade lite om den & hur hon hade det. Hon går på en galet stor skola, hennes klass var 7F!!
SAKNAR DIG EMMIS PEMMIS! <3

courier boy<33curry<3

Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Vi byter inte bildlänkar :)

2011-08-22 @ 17:47:09
URL: http://stylegeeks.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0