Tävlingsplanering & annat fix!

Hallo.

Vad gör ni idag? Själv har jag hunnit med ganska mycket. Mamma väckte mig tidigt, så att jag inte blir helt paff imorgon av att vakna så tidigt.. ;)
Gick iallafall ut till hästarna & gav dom mat & släppte ut dom. Det är tråkigt väder. Regnar inte, men är mulet & sådär.. Gick in & åt lite frukost, sen ut igen för att mocka & rida Wakinya.
Nu har Stina & jag suttit & kollat lite tävlingar framöver. Det ser ut att bli en rolig höst, med massa roliga tävlingar! Bla. en regional på Snapphanarna. Har aldrig varit där, men dom har en stoor fin gräsbana iallafall så det ska bli riktigt kul!
Ska verkligen försöka träna så mycket som möjligt i höst. Ska verkligen fokusera & hålla Wakinya & mig i toppform. Vi ska nolla dom där LA:rundorna. Vi ska sätta stadiga & fina rundor.
Vi SKA komma någonstans!
<3
Idag ska jag rida Curry också & så ska jag pyssla lite i stallet. Stina ska snart åka till skolan. Hon börjar ju gymnasiet idag. Själv börjar jag åttan imorgon. Skönt med en extra dag ledigt, haha!
Vid halv 5 kommer hovis & skor pollarna.

Puss på er, ha en bra dag! :)



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0