Underbart sommarlov = noll tid för bloggen!

Igår kväll fotade jag på Stinas hoppträning. Det nya objektivet är sjukt bra, riktigt nöjd med köpet! :)
Sen när jag kom hem (vid 8) så red jag Zorro med Emma & Totte. Myspys!
Zorro var riktigt pigg & glad. Red barbacka vilket gjorde det extra mysigt. Den hästen är för härlig!
Sen så tog vi in våra hästar, gav dom kvällshö & sen sovde Emma över. (y)
Känns som det var evigheter sen hon gjorde det, så det var jätte kul!
Vi kollade på Mamma Mia, men mest bara pratade om allt möjligt. Välbehövligt.
Idag har vi gjort följande:
* Fixat Emmas stall
* Fixat vårat stall
* Badat i Emmas swimmingpool i typ 45 minuter, helt underbart! <3
Nu har Emma åkt till jobbet & jag & Stina ska ut och måla i stallet. Skönt att få det klart sen, det blir så himla fint! 
Ni kanske vill ha för- & efterbilder? Äh, får se!
Annars så ska jag rida Wakinya idag, rida Riski, rida Zorro, putsa & packa allt inför tävlingen imorgon.

Blir nog en riktigt bra dag ser det ut som. Puss & kram! :D


För mig, är du perfekt.

Kommentarer
Postat av: Livettaraldrigslut - Caroline

Sv: Idag ska jag kanske träffa en kompis. annars fota :D Sj?

2011-08-05 @ 12:14:54
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

SV: Varsågod, Har ridit & sprungit än sålänge och ska bort snart (: dusj ?



Btw: sjukt söt ponny du har !

2011-08-05 @ 12:37:51
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0