Choklad cupcakes!

Red båda ponnysarna i förmiddags. Wakinya var lite fram och tillbaka. Ibland gick hon jätte bra, sen stannade hon och bara vägrade gå typ.
Lite tjurig, men så är det ju ibland.
Curry var sjukt fin! Dock blåste det galet mycket så han var spänd och jag fick hoppa av i slutet och bara gå med honom.
Hatar verkligen att inte ha en skog att krypa in i när det blåser. Går liksom inte att rida ute på åkrarna när det är sånt här skit väder. :(
Nu har jag bakat muffins med chokladglasyr + en liten godisbit på toppen! Haha, jätte söta blev dom! Inte smakat dom än, men fina är dom iallafall. ;) Och det är viktigast, haha. Tycker jag!

Ska träffa Emma snart, puss på er bloggläsare. Hoppas ni har en bra dag!

image descriptionimage description Haha, Emma K och jag! Sötaa? <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0