För det är ingen vanlig dag...

..för det är miiiiiin födelsedag, hurra, hurra, hurra! ;)
MahhHah!
Igår så red jag först curry på morgonen, gick upp halv 7 och red lösgörande i paddocken. Gick sjuuuuukt bra!!
Sen var vi inne i Kalmar på rean. Jag köpte ett par blanka tights och en galet snygg tröja på monki, plus ett par hörlurar (eftersom jag har tappat bort mina vanliga) till min iphone.
Sen kom vi hem runt 4, gick ut och tog in hästarna och så sprang jag en runda, duschade och sen kom mina storasyskon och kompani.
Vi firade jul! Delade ut julklappar och så.
Gissa vad Stina och jag fick? Två par örhängen och sen åtta tusen kronor i presentkort i den hästaffären min bror är delaktig i.
Hur grymt?!

Fråga mig inte varför jag är vaken såhär tidigt, kunde inte sova helt enkelt. ;)
Ha en bra dag, för det ska jag ha.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0